رفتن به مطلب
انجمن های گفتگو لینک برای اشتراک
Mostafa

خطوط قرمزی که باید در تولید و انتشار محتوای دیجیتال رعایت کنید

Recommended Posts

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حالا که ضریب نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی در بین مردم به خصوص جوانان بسیار بالا رفته و آمارها گویای رشد این نفود را هر ساله نسبت به سال گذشته هستند بهتر است برای استفاده صحیح و در امان ماندن از تبعات منفی محتوایی که در این شبکه های منتشر می‌شود خود را به سواد فضای مجازی و شناخت باید ها و نبایدها و به عبارتی دیگر خطوط قرمز مجهر کنیم.

افراد برای انجام هر عملی ابتدا با اصول آن آشنا می‌شوند و سپس خود را ملزم به رعایت آن می کنند. همانطور که گفته شد با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی، انتشار و تولید محتوا در این فضا نیز پیرو خطوط قرمزی هستند که کاربران باید آن را بشناسند و رعایت کنند.

البته این الزامات با توجه به آداب و فرهنگ هر کشور متفاوت است اما آنچه در کشور ما باید رعایت شود متشکل از 16 اصل کلیدی شامل عدم اهانت به دین و مقدسات، تخریب هویت ملی، ترویج مادی گرایی و ناهنجاری های اجتماعی، اخلال در وحدت ملی، نشر اکاذیب و .... است.

اینفوگرافی زیر خطوط قرمز برای تولید و انتشار محتوای دیجیتال در ایران را نشان می دهد.

6877047_334.jpg.379832f81828d46278c83c61eb41a909.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×